Reklamacje
· Reklamacje należy składać:
- na piśmie na adres korespondencyjny: TPLAST Karol Tomalczyk ul. Przewóz 34, 30-716 Kraków
- osobiście w biurze pod adresem: ul. Przewóz 34, 30-716 Kraków
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@tplast.pl
- lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.
Kontakt telefoniczny: (12) 41 003 53
· Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu.
· Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
· Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
W składanej reklamacji zaleca się:
(1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) przesłanie zdjęć ilustrujących wadę
(3) określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna)
(4) podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.